top of page

1. Avtalen

Avtalen består av disse salgsbetingelsene, opplysninger gitt i bestillingsløsningen og eventuelt særskilt avtalte vilkår. Ved eventuell motstrid mellom opplysningene, går det som særskilt er avtalt mellom partene foran, så fremt det ikke strider mot ufravikelig lovgivning.

Avtalen vil i tillegg bli utfylt av relevante lovbestemmelser som regulerer kjøp av varer mellom næringsdrivende og forbrukere.

2. Partene

Selger er Therese Fremstad, Vikingvegen 4, 3946 Porsgrunn, mail: info@theresefremstad.no, org.nr.: 918717145, og betegnes i det følgende som selger/selgeren. Selger selger yogakurs, undervisning i mental trening og yoga, AromaTouch massasje, gavekort og coahing.

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

3. Pris

Den oppgitte prisen for varen og tjenester er den totale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader. Ytterligere kostnader som selger før kjøpet ikke har informert om, skal kjøper ikke bære.

4. Avtaleinngåelse

Avtalen er bindende for begge parter når kjøperen har sendt sin bestilling til selgeren.

Avtalen er likevel ikke bindende hvis det har forekommet skrive- eller tastefeil i tilbudet fra selgeren i bestillingsløsningen i nettbutikken eller i kjøperens bestilling, og den annen part innså eller burde ha innsett at det forelå en slik feil.

5. Betalingen

Selgeren kan kreve betaling for varen fra det tidspunkt den blir bestilt fra selgeren til kjøperen.

Dersom kjøperen bruker kredittkort eller debetkort ved betaling, kan selgeren reservere kjøpesummen på kortet ved bestilling. Kortet blir belastet samme dag som varen eller tjenesten kjøpes.

Ved betaling med faktura, blir fakturaen til kjøperen utstedt ved bestilling av varen eller tjenesten. Betalingsfristen fremgår av fakturaen og er på minimum 14 dager fra mottak. Gavekort har 1 års varighet fra kjøpsdato.

Kjøpere under 18 år kan ikke betale med etterfølgende faktura.

6. Angrerett

Med mindre avtalen er unntatt fra angrerett, kan kjøperen angre kjøpet av varen i henhold til angrerettloven. Tjenester som bestilling av yogakurs og undervisning er ikke omfattet av angrefristloven.

Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager fra fristen begynner å løpe. I fristen inkluderes alle kalenderdager. Dersom fristen ender på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges fristen til nærmeste virkedag.

Angrefristen anses overholdt dersom melding er sendt før utløpet av fristen. Kjøper har bevisbyrden for at angreretten er blitt gjort gjeldende, og meldingen bør derfor skje skriftlig (angrerettskjema, e-post eller brev).

Angrefristen begynner å løpe:

  • Ved kjøp av enkeltstående varer vil angrefristen løpe fra dagen etter varen(e) er mottatt.

  • Selges et abonnement, eller innebærer avtalen regelmessig levering av identiske varer, løper fristen fra dagen etter første forsendelse er mottatt.

  • Består kjøpet av flere leveranser, vil angrefristen løpe fra dagen etter siste leveranse er mottatt.

Angrefristen utvides til 12 måneder etter utløpet av den opprinnelige fristen dersom selger ikke før avtaleinngåelsen opplyser om at det foreligger angrerett og standardisert angreskjema. Tilsvarende gjelder ved manglende opplysning om vilkår, tidsfrister og fremgangsmåte for å benytte angreretten. Sørger den næringsdrivende for å gi opplysningene i løpet av disse 12 månedene, utløper angrefristen likevel 14 dager etter den dagen kjøperen mottok opplysningene.

Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selgeren uten unødig opphold og senest 14 dager fra melding om bruk av angreretten er gitt. Kjøper dekker de direkte kostnadene ved å returnere varen, med mindre annet er avtalt eller selger har unnlatt å opplyse om at kjøper skal dekke returkostnadene. Selgeren kan ikke fastsette gebyr for kjøperens bruk av angreretten.

Selgeren er forpliktet til å tilbakebetale kjøpesummen til kjøperen uten unødig opphold, og senest 14 dager fra selgeren fikk melding om kjøperens beslutning om å benytte angreretten. Selger har rett til å holde tilbake betalingen til han/hun har mottatt varene fra kjøperen, eller til kjøper har lagt frem dokumentasjon for at varene er sendt  tilbake.

7. Avbestilling

Yogakursene, undervisning, AromaTouchmassasje og coahing kan avbestilles inntil 24 timer før oppstart og avtalt tidspunkt. Det gis ikke refusjon for timer som det ikke meldes avbud for. Kjøpet er bindende og kjøper forplikter seg til å betale for varen og tjenesten når det er mindre enn 24 timer til oppstart.

8. Forsinkelse og manglende levering - kjøpernes rettigheter og frist for å melde krav

Dersom selgeren ikke leverer varen eller leverer den for sent i henhold til avtalen mellom partene, og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpslovens kapittel 5 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, kreve oppfyllelse, heve avtalen og/eller kreve erstatning fra selgeren.Ved krav om misligholdsbeføyelser bør meldingen av bevishensyn være skriftlig (for eksempel e-post).

Oppfyllelse

Kjøper kan fastholde kjøpet og kreve oppfyllelse fra selger. Kjøper kan imidlertid ikke kreve oppfyllelse dersom det foreligger en hindring som selgeren ikke kan overvinne, eller dersom oppfyllelse vil medføre en så stor ulempe eller kostnad for selger at det står i vesentlig misforhold til kjøperens interesse i at selgeren oppfyller. Skulle vanskene falle bort innen rimelig tid, kan kjøper likevel kreve oppfyllelse.

Kjøperen taper sin rett til å kreve oppfyllelse om han eller hun venter urimelig lenge med å fremme kravet.

Heving

Dersom selgeren ikke leverer varen i form av yogakurs, Aromatouch massasje eller coaching på leveringstidspunktet, skal kjøperen oppfordre selger til å levere innen en rimelig tilleggsfrist for oppfyllelse. Dersom selger ikke leverer varen i form av yogakurs, Aromatouch massasje eller coaching innen tilleggsfristen, kan kjøperen heve kjøpet.

Kjøper kan imidlertid heve kjøpet umiddelbart hvis selger nekter å levere varen. Tilsvarende gjelder dersom levering til avtalt tid var avgjørende for inngåelsen av avtalen, eller dersom kjøperen har underrettet selger om at leveringstidspunktet er avgjørende.

Leveres tingen etter tilleggsfristen forbrukeren har satt eller etter leveringstidspunktet som var avgjørende for inngåelsen av avtalen, må krav om heving gjøres gjeldende innen rimelig tid etter at kjøperen fikk vite om leveringen.

Erstatning

Kjøperen kan kreve erstatning for lidt tap som følge av forsinkelsen. Dette gjelder imidlertid ikke dersom selgeren godtgjør at forsinkelsen skyldes hindring utenfor selgers kontroll som ikke med rimelighet kunne blitt tatt i betraktning på avtaletiden, unngått, eller overvunnet følgene av.

9. Mangel ved varen - kjøperens rettigheter og reklamasjonsfrist

Hvis det foreligger en mangel ved varen må kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi selger melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen. Kjøper har alltid reklamert tidsnok dersom det skjer innen 2 mnd. fra mangelen ble oppdaget eller burde blitt oppdaget. Reklamasjon kan skje senest to år etter at kjøper overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år.

Dersom varen har en mangel og dette ikke skyldes kjøperen eller forhold på kjøperens side, kan kjøperen i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 6 etter omstendighetene holde kjøpesummen tilbake, velge mellom retting og omlevering, kreve prisavslag, kreve avtalen hevet og/eller kreve erstatning  fra selgeren.

Reklamasjon til selgeren bør skje skriftlig.

Retting eller omlevering

Kjøperen kan velge mellom å kreve mangelen rettet eller levering av tilsvarende ting. Selger kan likevel motsette seg kjøperens krav dersom gjennomføringen av kravet er umulig eller volder selgeren urimelige kostnader. Retting eller omlevering skal foretas innen rimelig tid. Selger har i utgangspunktet ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel.

Prisavslag

Kjøper kan kreve et passende prisavslag dersom varen ikke blir rettet eller omlevert. Dette innebærer at forholdet mellom nedsatt og avtalt pris svarer til forholdet mellom tingens verdi i mangelfull og kontraktsmessig stand. Dersom særlige grunner taler for det, kan prisavslaget i stedet settes lik mangelens betydning for kjøperen.

Heving

Dersom varen ikke er rettet eller omlevert, kan kjøperen også heve kjøpet når mangelen ikke er uvesentlig.

10. Selgerens rettigheter ved kjøperens mislighold

Dersom kjøperen ikke betaler eller oppfyller de øvrige pliktene etter avtalen eller loven, og dette ikke skyldes selgeren eller forhold på selgerens side, kan selgeren i henhold til reglene i forbrukerkjøpsloven kapittel 9 etter omstendighetene holde varen tilbake, kreve oppfyllelse av avtalen, kreve avtalen hevet samt kreve erstatning fra kjøperen. Selgeren vil også etter omstendighetene kunne kreve renter ved forsinket betaling, inkassogebyr og et rimelig gebyr.

Oppfyllelse

Selger kan fastholde kjøpet og kreve at kjøperen betaler kjøpesummen. Er varen ikke levert, taper selgeren sin rett dersom han venter urimelig lenge med å fremme kravet.

Heving

Selger kan heve avtalen dersom det foreligger vesentlig betalingsmislighold eller annet vesentlig mislighold fra kjøperens side. Selger kan likevel ikke heve dersom hele kjøpesummen er betalt. Fastsetter selger en rimelig tilleggsfrist for oppfyllelse og kjøperen ikke betaler innen denne fristen, kan selger heve kjøpet.

Renter ved forsinket betaling/inkassogebyr

Dersom kjøperen ikke betaler kjøpesummen i henhold til avtalen, kan selger kreve renter av kjøpesummen etter forsinkelsesrenteloven. Ved manglende betaling kan kravet, etter forutgående varsel, bli sendt til inkasso. Kjøper kan da bli holdt ansvarlig for gebyr etter inkassoloven.

11. Personopplysninger

Behandlingsansvarlig for innsamlede personopplysninger er selger. Med mindre kjøperen samtykker til noe annet, kan selgeren, i tråd med personopplysningsloven, kun innhente og lagre de personopplysninger som er nødvendig for at selgeren skal kunne gjennomføre forpliktelsene etter avtalen. Kjøperens personopplysninger vil kun bli utlevert til andre hvis det er nødvendig for at selger skal få gjennomført avtalen med kjøperen, eller i lovbestemte tilfelle.

12. Personvernerklæring

Behandlingsansvarlig: Therese Fremstad er behandlingsansvarlig av personopplysninger som blir samlet inn og behandlet i tråd med personvernerklæringen. Denne personvernerklæringen gjelder for nettstedet: www.theresefremstad.no, Facebook: Therese Fremstad Mentaltrener, Instagram: @theresefremstad, nyhetsbrev via Mailchimp og mail: info@theresefremstad.no

Kontaktinformasjon: Therese Fremstad, Vikingvegen 4, 3946 Porsgrunn. Org.nr.: 918717145, Mail: info@theresefremstad.no

Personopplysninger jeg samler inn og behandler

Personopplysningene samles inn direkte fra deg i forbindelse med kjøp og bruk av våre tjenester og produkter.

Følgende kategorier blir samlet inn og behandlet:

  • Kontaktinformasjon: Navn og e-postadresse. (Telefonnummer dersom du tar kontakt via telefon)

  • Kundehistorikk: bestillings- og leveringsopplysninger, handlekurvbevegelser og rabattkoder.

  • Transaksjonsopplysninger: Kjøpesum, kjøpte produkter/tjenester, tidspunkt for kjøp, navn, e-post og transaksjonsstatus. Fakturainformasjon ved betaling med faktura.

  • Betalingsopplysninger: Bankkortopplysninger for å gjennomføre kjøp. (Disse opplysningene håndteres av vår betalingsleverandør, og vi har ikke tilgang til dem.)

  • Bedriftsinformasjon: Org.nummer, e-post, navn, nettside og ulike opplysninger knyttet til din drift. Opplysningene samles inn enten i et møte eller via Google Forms. 

  • Kundeaktivitet/den registrertes aktivitet: Hvem som har åpnet nyhetsbrev/automatiserte utsendelser av e-post, klikk på linker, hvor lenge den registrerte har vært registrert, lese- og handlingshistorikk fra nettsiden, opprettelse av brukerkonto og kursaktivitet/-progresjon, startdato og siste aktivitet.

  • Kundservice: Fornavn (valgfritt) og e-postadresse (påkrevd) i forbindelse med henvendelser via kontaktskjema på nettsiden, Telefonnummer dersom du ringer oss. Dersom du kontakter meg via kontaktskjema, e-post eller telefon, kan du oppgi personopplysninger utover det vi etterspør. Vi kan ikke forutse hvilke opplysninger du velger å dele, og ber om at du ikke sender sensitiv informasjon med mindre det er nødvendig. Opplysningene du gir, vil kun bli brukt for å besvare henvendelsen din

  • Bruk av nettstedet: Vi bruker strengt nødvendige cookies for at nettsiden skal fungere. I tillegg kan valgfrie cookies brukes dersom du gir samtykke. 

Når og hvorfor (formål) samler vi inn opplysninger? 

Vi behandler opplysninger når du:

  • melder deg på nyhetsbrev - slik at du skal motta freebie og få tilsendt nyhetsbrev.

  • klikker på nyhetsbrev - slik at vi skal kunne analysere e-postene for å kunne tilpasse videre innhold. (Vi ønsker jo at innholdet skal være så interessant at flest mulig vil få det med seg!)

  • klikker på linker i nyhetsbrev - også her analyserer vi interesse for det det linkes til for å forbedre innholdet.

  • gjennomfører et kjøp (transaksjonsopplysninger) - for at vi får nødvendig informasjon til regnskapet.

  • gjennomfører en betaling - for at du skal få tilgang til produktet/tjenesten

  • tar kontakt via kontaktskjema på nettsiden, via e-post eller telefon og påfølgende korrespondanse - for at vi skal kunne gi deg kundeservice.

  • bruker nettsiden (valgfrie cookies) - for at vi skal kunne tilpasse brukeropplevelsen.

  • bruker nettsiden (strengt nødvendige cookies) - for at nettsiden skal fungere optimalt.

  • lager deg en brukerprofil på nettsiden - for at du skal få tilgang til kursmateriale du har betalt for.

  • deltar og er aktiv i digitalt kurs (kursaktivitet og -progresjon) - for at vi skal kunne analysere aktiviteten for å forbedre innhold.

  • deltar i livesendinger/møter (gruppe og/eller individuelt) på Zoom - for å kunne gjennomføre en avtalt og/eller betalt samtale.

  • booker 1:1-samtale i Calendly - for at du skal kunne velge og fastsette møtetidspunkt for en avtalt/betalt samtale

  • klikker på en annonse (Meta Pixel) - bl.a. for at vi skal kunne analysere trafikk og forbedre innholdet.

  • registrerer deg via nyhetsbrev eller som kunde - for å tilpasse kommunikasjonen og å unngå feilsendt kommunikasjon.

  • fyller ut skjema i Google Forms for innsamling av relevante opplysninger i forbindelse med en betalt tjeneste - for at vi skal utføre den aktuelle tjenesten du har betalt for

  • kommenterer det bestemte triggerordet på Instagram - for at vi skal kunne sende deg automatisert melding med ønsket link eller innhold.

Rettslig grunnlag

Vi behandler personopplysninger basert på følgende rettslige grunnlag i henhold til GDPR:

  • Samtykke, jfr. Artikkel 6 (1)(a)
    Mottak av nyhetsbrev, valgfrie cookies

  • Oppfylle avtaler, jfr. Artikkel 6 (1)(b)
    Opprettelse av medlemskonto, deltakelse på Zoom, gjennomføring av kjøp og betaling, booking av 1:1-samtale i Calendly, utfylling av skjema i Google Forms, automatisert kommunikasjon (triggerord på Instagram) 

  • Rettslig forpliktelse, jfr. Artikkel 6 (1)(c)
    Regnskapsføring i henhold til Bokføringsloven § 2 og Regnskapsloven § 1-2

  • Berettigede interesser, jfr. Artikkel 6 (1)(f)
    Henvendelser via kontaktskjema på nettsiden, e-post eller telefon, analyse av antall besøkende på nettsiden, kursaktivitet og -progresjon, tagging ved registrering, klikk på nyhetsbrev og linker i nyhetsbrev, klikk på annonser (Meta Pixel), strengt nødvendige cookies, profilering i form av tagging.

Samtykke

For formålene der det rettslige grunnlaget er samtykket, skal du ha mulighet til å trekke tilbake samtykket.

  • For å trekke tilbake samtykke ved mottak av nyhetsbrev, gjør du dette ved å klikke "avmelding" nederst i mailen.

  • For å trekke tilbake samtykke ved bruk av valgfrie cookies, gjøres dette ved å klikke seg inn på det lille, runde ikonet nederst til venstre. 

 

Oppfylle avtale

For å kunne oppfylle og/eller inngå avtaler med deg, vil det være nødvendige å samle inn visse opplysninger avhengig av hvilken tjeneste/produkt vi skal inngå avtale om. Dersom du ikke ønsker å oppgi de nødvendige opplysningene for den aktuelle avtalen, vil ikke avtalen kunne gjennomføres. 

Berettiget interesse

I behandlinger der det rettslige grunnlaget er berettiget interesse, er det gjort en skriftlig vurdering på at behandlingene er nødvendige og/eller hensiktsmessige for vår virksomhet og den registrerte, uten å være til skade for de registrertes rettigheter og friheter. 

 

Innsamling av personopplysninger

Innsamling av personopplysninger skjer igjennom nettsiden www.theresefremstad.no eller Instagram @theresefremstad for eksempel freebie, deling av e-postadresse i DM eller automatisert kommunikasjon på instagram, påmelding til nyhetsbrev, kjøp av tjeneste/produkt, bruk av nettstedet osv..

Vi gjør oppmerksom på at andre nettsider og plattformer, som f.eks. Instagram (Meta), WIX osv. har egne personvernerklæringer. 

 

Lagring og sletting av personopplysninger

Dine personopplysninger oppbevares så lenge du har en registrert konto, er mottaker av nyhetsbrev, du har et eksisterende kundeforhold eller så lenge loven eller den berettigede interessen krever at jeg oppbevarer dine opplysninger.

Når din tilgang og ditt kundeforhold er avsluttet eller du melder deg av nyhetsbrevet, vil dine opplysninger slettes, med unntak av transaksjonsopplysninger.

Vi lagrer henvendelser i opptil 12 måneder, med mindre det er nødvendig å lagre dem lenger for å oppfylle kontraktsmessige eller juridiske forpliktelser.

Dersom du vil bruke din rett til innsyn eller sletting, vennligst send en mail til info@theresefremstad.no og merk e-posten "rett til innsyn/sletting".

 

Deling av personopplysninger

Vi deler personopplysninger med databehandlere, i forbindelse med bruk, kjøp, gjennomføring og levering av produkter og tjenester. Dette vil gjelde for eksempel bruk av eksterne betalingsleverandører, regnskapssystem eller nettsideplattform. I slike tilfeller deles kun nødvendige opplysninger, og vi har databehandleravtaler for å sikre at opplysningene dine behandles i samsvar med GDPR.

Jeg bruker følgende databehandlere for å behandle personopplysninger:

Calendly brukes til å booke digitale møter på Zoom. 

WIX brukes til å administrere kurs, medlemskap, salg av produkter og tjenester.

MAILCHIMP til utsendelse av nyhetsbrev. 

Fiken Regnskap brukes til bokføring og regnskap. Personopplysninger som navn, adresse, kjøpshistorikk og betalingsinformasjon behandles i forbindelse med fakturering og regnskapsføring. Dette er nødvendig for å oppfylle bokføringsloven og andre juridiske forpliktelser.

Manychat brukes til automatisert kommunikasjon når du kommenterer et ord vi oppgir i reelen/innlegget/innholdet på Instagram. På denne måten "trigger" du en automatisert utsendelse av innhold til din innboks med for eksempel en link. Manychat synkroniserer også chatten/innboksen med meldinger og brukerprofiler.

Zoom brukes til å holde webinarer, masterclasses og andre livesendinger. Navn og e-postadresse vil bli behandlet for å kunne delta i live-sending. Dersom du ikke ønsker å vise ansikt i opptak eller direktesending, er du selv ansvarlig for å slå av kameraet ditt.

Stripe og VIPPS: Jeg bruker betalingsløsningene Stripe (kort) og VIPPS. De samler inn og behandler betalingsinformasjon (bankkortinformasjon) for å gjennomføre betalingen. (OBS! Jeg vil ikke få tilgang til denne informasjonen!)

Disse leverandørene er databehandlere og behandler dine personopplysninger i samsvar med GDPR. Jeg har inngått databehandleravtaler med alle databehandlerne som sikrer at dine personopplysninger håndteres på en trygg og sikker måte.

 

Dine rettigheter

Du har følgende rettigheter i henhold til GDPR:

Rett til informasjon: Du har rett til å få informasjon om hvordan dine personopplysninger behandles. Dette kan for eksempel gjøres igjennom personvernerklæring, på e-post eller i en telefonsamtale.

Rett til innsyn: Du har rett til å be om innsyn i hvilke personopplysninger jeg har lagret om deg.

Rett til retting: Du har rett til å få rettet uriktige eller ufullstendige opplysninger om deg.

Rett til sletting: Du kan be om at dine personopplysninger slettes når de ikke lenger er nødvendige for formålene de ble samlet inn for.

Rett til begrensning av behandling: Du har rett til å be om begrensning av behandlingen av dine personopplysninger under visse omstendigheter.

Rett til dataportabilitet: Du kan be om å få utlevert de personopplysninger du selv har gitt til oss i et strukturert, vanlig og maskinlesbart format.

Rett til å protestere: Du har rett til å protestere mot behandlingen av dine personopplysninger under visse omstendigheter.

For mer informasjon om rettighetene og unntak fra rettighetene, les mer hos Datatilsynet.

Send mail til info@theresefremstad.no dersom du vil benytte deg av disse rettighetene og merk mailen med "Personvern".

 

Klageadgang


Dersom du mener at denne personvernerklæringen eller GDPRs retningslinjer er brutt, har du rett til å melde inn klage til Datatilsynet.

 

Cookies (informasjonskapsler)

Dette nettstedet bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen, analysere trafikk og å tilpasse innhold basert på dine preferanser.

Informasjonskapsler er små tekstfiler som lagres på din enhet når du besøker nettstedet. De hjelper oss med å forstå hvordan du bruker nettstedet vårt, slik at vi kan tilpasse funksjonaliteten og forbedre ytelsen.

Du kan trekke tilbake samtykke, endre innstillingene, samt lese mer i cookie-erklæringen ved å klikke på sirkelen med blå prikker nederst til venstre.

Noen brukere har innstillingen i nettleseren sin satt til å automatisk tillate informasjonskapsler (cookies). Dette betyr at nettsider kan lagre data om besøk og preferanser uten at brukeren aktivt godkjenner det hver gang. Hvis du ønsker mer kontroll over hvilke cookies som lagres, kan du justere dette i nettleserens personverninnstillinger. I de fleste nettlesere, som Google Chrome, Safari og Firefox, kan du gå til Innstillinger > Personvern og sikkerhet > Informasjonskapsler og derfra velge å blokkere, slette eller administrere cookies etter eget ønske.

 

Profilering

Vi bruker segmentering og tagging i vårt e-postsystem (Mailchimp) for å tilpasse kommunikasjonen vår. Dette innebærer at vi sorterer navn og e-postadresser i ulike kategorier som kunder, nyhetsbrevmottakere og venteliste for produkter/tjenester. Formålet med dette er å sikre at du mottar relevant og riktig informasjon basert på ditt forhold til oss. I tillegg er det en måte å forhindre at det sendes ut nyhetsbrev til dem som ikke har samtykket til å motta nyhetsbrev.

Du kan når som helst be om å få fjernet eller endret din kategori ved å kontakte oss på info@theresefremstad.no

 

Endringer i personvernerklæringen

Dersom det skjer betydelige endringer eller oppdateringer i denne personvernerklæringen, vil du bli kontaktet på mail med konkret informasjon. Jeg oppfordrer deg også til å sjekke denne siden jevnlig for eventuelle oppdateringer.

 

 

Sist endret: 10.04.2025

​​

bottom of page